Sie sind nicht angemeldet.

1

Sonntag, 28. Dezember 2008, 09:21

Scania R500 DHL

hello.

This Scania is a graduate of the summer of 2006.
Building is based on the Italeri 3829 Scania R500 V8 and trailer Italeri 3809 Curtainside Trailer. Scania Twin Steer is the home made.

Scania R500 DHL





















my photo album: https://www.sepe74.kuvat.fi/kuvat/

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Markku Salo« (28. Dezember 2008, 09:36)


2

Sonntag, 28. Dezember 2008, 11:02

Hi Markku

Looks very great :ok:.

Greetings :wink:
Ralph
Ich traue Jedem. Nur nicht dem Teufel, der in Jedem steckt.

3

Sonntag, 28. Dezember 2008, 14:41

Hou hou. Great to see your models here :ok:

4

Sonntag, 28. Dezember 2008, 22:34

Respect!!!

Very Nice!!!

Beiträge: 1 343

Realname: Torsten

Wohnort: 41334 Nettetal

  • Nachricht senden

5

Montag, 29. Dezember 2008, 16:37

RE: Scania R500 DHL

Hi Markku,

also your Scania looks very good. Good paintjob and conversion. :ok:

Best regards :wink:
Torsten
Der Weise verschweigt seine Meinung, also bin ich keiner...:ok:


6

Sonntag, 4. Januar 2009, 17:56

RE: Scania R500 DHL

Thanks for everyone for the positive comments. I am pleased that you have liked my model.