Scania R500 DHL
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Markku Salo« (28. Dezember 2008, 09:36)
Hi Markku
Looks very great

.
Greetings

Ralph
Ich traue Jedem. Nur nicht dem Teufel, der in Jedem steckt.
Hou hou. Great to see your models here
RE: Scania R500 DHL
Hi Markku,
also your Scania looks very good. Good paintjob and conversion.
Best regards

Torsten
Der Weise verschweigt seine Meinung, also bin ich keiner...
RE: Scania R500 DHL
Thanks for everyone for the positive comments. I am pleased that you have liked my model.